Friday, November 20, 2009

Coffee and Laughs

Today has been interesting.  BFF says it's insulting, but I think it's freaking hilarious.  It just goes to show that perspective is in the eye of the beholder.

BFF came to town last night.  She is picking up her kids this afternoon for a week of parenting time.  I'm excited for her.  The last almost 2 weeks without her kids has been a rough one.  Soooo, this morning, after I dropped off a pile of kids at school, I went over and picked her up to go have coffee. (YAY!!  I miss her so much!)  I pulled up and she was sitting outside waiting for me.  Grey Hollister hoodie, Big Star blue jeans, and black Ugg boots.  I laughed.  Why?  Because what was I wearing?  Grey Hollister hoodie, Big Star blue jeans, and black Ugg boots.  LOL!!!  Great minds think alike.  I love her.



This is me and BFF 2 summers ago at our friend's bachelorette party.

So, after coffee I had to run to the hardware store.  My house is currently a plumbing nightmare.  I have a clogged bathroom sink, a toilet that doesn't drain when flushed, and a broken garbage disposal causing another sink to back up.  YAY!  (Grrrr...)

On my way to the hardware store, a car pulled up along side mine and slowed down.  I glanced over and the driver looked familiar, but I didn't recognize the car, so I continued on my way.  As I pulled into the parking lot of the hardware store, my phone rang.  It was a man I "saw" for a while in my 20's.  Apparently it was him in the car next to me...  We said hello, talked for a few minutes about how long it had been since we talked, and said we'd talk again soon.  No harm done.  Moving right along.  As I'm walking to my car, my text messaging went off...  It was the man from the car.  The following is the conversation:

Him: btw i was serious you did look really good
Me: thanks. call me, we'll talk soon
Him: i wish i had more time id take u to lunch
Me: you're funny
Him: thanks
Me: lol.  you are welcome.
Him: do u have time to meet me for about an hour?
Me: sure. i guess
Him: ur not even going to ask why?
Me: ok. why?
Him: bc i want u

WHAT!!!!  Did that just really happen!?!?!

Me: ugh! what am i, a hooker?
Him: no!
Me: you kill me
Him: so now you dont have time?
Me: not for sex
Him: shoot

REALLY?!?!  Do people just stop what they're doing and go hook up like that?  Unreal!

So... BFF thinks it's totally insulting.  I think it's hilarious.  I suppose had I ever had feelings for this person and years down the road he was just turning to me for sex, I'd be hurt.  But that was really ever the nature of our "relationship" years ago...

15 comments:

Mike said...

ROFLAMO that was too funny. I guess he hasn't changed then.

MindyMom said...

Well if the sex was any good back when I probably would have gone for it! Lol. It is pretty funny.

Daffy said...

amazing...guy has some big balls! I'd be laughing too... I can see where the insulting part comes from but I'm guessing this guy gets turned down a lot???? So he figures whats the harm in trying.... I gotta get me some Ugs

Erin said...

I think it's pretty funny. Just proves that guys think with their "other" heads!

Cat said...

LMAO!! I would take it as a compliment. But I can see how someone else would be sketched out.

blueviolet said...

OMG! I'm glad you're still a hottie (obviously) but that was the weirdest text suggestion ever!

Straitjackets are Slimming said...

Hilarious. Not too insulting because it doesn't sound like he was quite civilized enogh to be taken seriously

Michele said...

OMG... that's hysterical. I have missed your posts, and your humour.
If it was me, I would think it was funny as well. Doesn't sound like he's worth feeling "insulted" over.

DG at Diary of a Mad Bathroom said...

Good for you for just saying no.

Senorita said...

Wow, men really don't change with age, lol.

Cougar Tales said...

:-) You and your BFF are adorable.

Holly Ann said...

I love it... i think that there is nothing better than meeting up with an ex and having them walk away thinking of what they missed out on...

blog hopping... :-) Happy Monday!

The Rambler said...

Well...at least you still 'got it' :)

Awesomely awesome funny story. I would have told all my friends just to remind them also that I still 'got it'. chuckle.

The girl with the flour in her hair said...

Oh, classy. Strange that he's not currently in a relationship...

Two Normal Moms said...

OMG. That is so funny. I'm with you -it's hilarious.
***Ally

Related Posts with Thumbnails